سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 97/2/23 | 4:2 عصر | نویسنده : رضا مجیدی

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور لحظه آخری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری که در ادامه با امکانات تورهای گردشگری سایت تور لحظه آخری تورانا آشنا خواهید شد.

تور گرجستان

گرجستان کشوری است دیدنی که ترکیبی از زیبایی های طبیعی، تاریخ قرون وسطی و تاثیرات شوروی سابق را در خود جا داده است و همین امر آن را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است. در سفر با تور گرجستان میتوانید از این دیدنیها لذت ببرید.

تفلیس و باتومی

این دو شهر از زیباترین شهرهای کشور گرجستان هستند و هر یک جذابیت های خاص خود را برای گردشگران دارند.

از بافت قدیمی و جذاب، تا سواحل زیبا و آب گرم هایی که ارمغان سلامتی را در خود دارند، سفر به این دو شهر در تعطیلات می تواند آرامش و تاریخ را در قلب قفقاز به شما هدیه دهد.

با سفر از شهر قدیمی تفلیس به سواحل اعجاب انگیز دریای سیاه گرجستان، و رسیدن به شهر ساحلی مدرن باتومی می توانید سفری عالی را تجربه کنید.

می توانید در سواحل آفتابی پرسه بزنید، مساجد نقاشی شده و کلیساهای ارتودوکس را تماشا کنید. خودتان را محو فرهنگ گرجستان کنید و درباره ی تغییرات این فرهنگ طی قرن ها اطلاعاتی کسب کنید.

تور استانبول

پیش از اینکه تصمصیمی برای خرید تور لحظه آخری استانبول داشته باشید بهتر است اطلاعات خود را در مورد این شهر افزایش دهید تا با دیدی کامل اقدام به شروع سفر نمایید.

استانبول شهری است که تلفیقی از فرهنگ و تاریخ را در خود دارد. این ویژگی سبب می شود جذابیت های بسیاری برای گردشگران از سراسر دنیا داشته باشد.

استانبول که در زمان نوسنگی بنا شده، امروزه یکی از شهرهای مدرن است که میراث تاریخی ای از مساجد، قصر های سلطنتی ، کلیساها و بازارهای سنتی را در دل خود جا داده است.

با قرار گرفتن در میان شرق و غرب، بزرگترین شهر ترکیه، پرتویی از جذابیت و هیجان را به تمامی گردشگران ارائه می دهد.

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا با طبیعت فوق‌العاده سرسبز، معابد بودایی، سواحل مرجانی، دریای زلال، هزینه‌ی مناسب حمل‌ونقل و خوردوخوراک، خرید باصرفه و تورهای ماجراجویانه، مقصدی جذاب برای گردشگران سراسر دنیاست.

بانکوک، پایتخت این کشور، تا بخواهید جاذبه‌ی گردشگری دارد. اما اگر طالب خرید به‌صرفه و لذت‌بخش هستید، تور تایلند دقیقا مناسب شماست.

تور تایلند به صورت تور بانکوک، تور پاتایا و تور پوکت برگزار می‌شود، اما برای این‌که بیشتر بهتان خوش بگذرد، می‌توانید تور ترکیبی بگیرید و بعد از سیاحت در بانکوک، در سواحل زیبای پوکت یا پاتایا تنی به آب بزنید و از زیبایی‌ها و امکانات این شهرهای ساحلی لذت ببرید.

تایلند کشور معبدهاست. در تمام شهرهای این کشور معابد بودایی را پیدا می‌کنید، معبد بودای زمردین، معبد بودای طلایی و معبد بودای خوابیده از مشهورترین معابد بانکوک هستند.

بازار چیانگ‌ مای از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای خیابانی جهان است که چه هوا آفتابی باشد چه بارانی، از صبح تا شب در سطح خیابان دایر می‌شود و اجناسی را با قیمت‌های بسیار خوبی در این بازار پیدا می‌کنید.

سواحل و جزیره‌های تایلند هم برای خودشان جهان متفاوتی از تفریح و سرگرمی‌اند که تجربه‌ی اقامت در آن‌ها سفرتان را دلپذیرتر می‌کند.

منبع: تورانا http://tourana.ir




تاریخ : سه شنبه 97/2/11 | 7:45 عصر | نویسنده : رضا مجیدی

تور کیش لحظه آخری از مشهد به کیش در سایت کیش نتس

تور کیش لحظه آخری از مشهد به کیش در سایت کیش نتس

تور کیش لحظه آخری از مشهد به کیش در سایت کیش نتس

تور لحظه آخری کیش

تور کیش لحظه آخری از مشهد به کیش در سایت کیش نتس تور کیش در هتل های کیش به صورت ارزان و بهترین امکانات برای شما علافمندان به سفر به کیش را قرار داده ایم.

هتل بین المللی کیش با پنج ستاره در زیباترین و بهترین منطقه جزیره کیش در مهرماه سال 1396 به بهره برداری رسید. این هتل موقعیت مکانی فوق العاده ای در مجاورت اسکله تفریحی، مراکز خرید، تفریحات دریایی، مرکز تجاری کیش و دانشگاه پردیس بین الملل صنعتی شریف دارد.

این هتل فضای سبز زیبایی دارد، در این هتل تمامی طبقات و رستوران هتل در چشم اندازی وسیع در قلب جزیره مرجانی کیش می باشد.

این هتل تمام توان خود را جهت میزبانی از شما میهمانان گرامی به کار گرفته تا لحظاتی آرامش بخش و خاطره انگیز برای شما به ارمغان آورد.

قابل توجه مسافران گرامی اتاق های یک تخته هتل کیش کیش فاقد پنجره می باشند، همچنین اتاق های رو به دریا هتل کیش دارای فاصله ای نسبتا دور از دریا هستند و تنها چشم اندازی از دریا دارند.

کیش نتس مرجع تور کیش کیش

http://kishnets.ir/kish-tour-last-moment-mashhad/




تاریخ : سه شنبه 97/2/11 | 7:45 عصر | نویسنده : رضا مجیدی

فیلتر تلگرام و فیلتر موبوگرام از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 97 + دلیل

فیلتر تلگرام و فیلتر موبوگرام از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 97 + دلیل

فیلتر تلگرام و فیلتر موبوگرام از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 97 + دلیل

فیلتر تلگرام

فیلتر تلگرام و فیلتر موبوگرام از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت 97 دادستانی تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام شکایات متعدد علیه شبکه اجتماعی تلگرام، این پیام رسان با دستور قضایی فیلتر شد.

دادستانی تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام شکایات متعدد علیه شبکه اجتماعی تلگرام به دادسرای عمومی و انقلاب تهران و تقاضا‌های فراوانی که در خصوص جلوگیری از فعالیت شبکه مذکور از ناحیه شهروندان به این دادسرا واصل شده، همچنین درخواست ضابطان و سایر نهاد‌های ذی ربط مبنی بر برخورد قانونی و اتخاذ تصمیم نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت بدون ضابطه و غیر قابل کنترل پیام‌­رسان تلگرام و با عنایت به اینکه شبکه تلگرام(به نشانی اینترنتی TELEGRAM.ORG) با سرمایه گذاری خارجی و بدون رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اقدام به فعالیت غیرقانونی و بی­ ضابطه در فضای مجازی کشور کرده و این اقدامات بستر امنی برای فعالیت گروه ‌های تروریستی بین­‌المللی شده به نحوی که عملیات تروریستی گروهک‌های معاند از جمله عملیات تروریستی گروهک داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل که در خرداد ماه سال گذشته منجر به شهادت 17 نفر وزحمی شدن ده‌ها نفر از مردم شریف ایران شد و همچنین اقدامات گروهک‌های معاند در اغتشاشات دی ماه 1396 که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از شهروندان کشور و خسارات مالی فراوان به اموال خصوصی و عمومی شد و بسیاری از اقدامات ضدامنیتی دیگر ازطریق این پیام رسان سازماندهی و هدایت شده است و با توجه به این که این شبکه به بستر امنی برای ارتکاب انواع جرائم تبدیل شده است و با عنایت به اینکه هزاران پرونده مطروحه در این خصوص در دستگاه قضایی تشکیل شده و با توجه به اینکه سرور‌های این پیام رسان که ادله ارتکاب جرائم مذکور در آن نگهداری می ­شود در خارج از کشور قرار داشته و غیر قابل دسترس است و مدیران این شبکه نیز هیچ گونه همکاری با مقامات قضایی و ضابطان دادگستری در خصوص جمع آوری و ارائه ادله جرم به عمل نیاورده اند و در نتیجه بسیاری از پرونده‌ها بلااقدام باقی مانده و این امر ضمن این که موجبات نارضایتی شکات را به دنبال داشته، اجرای عدالت در کشور را نیز با موانع جدی مواجه ساخته است، نظر به این که تلاش‌های مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور جلب همکاری و الزام مدیران تلگرام به تبعیت از قوانین کشور نتیجه مؤثری نداشته است و این عدم همکاری و کارشکنی‌های متعدد علاوه بر نارضایتی شکات امنیت وآسایش جامعه را نیز با مخاطرات جدی مواجه کرده و با عنایت به اینکه مدیران این شبکه اطلاعات مربوط به میلیون‌ها شهروند ایرانی را در خارج از کشور ذخیره، نگهداری وپردازش می­‌کنند و به لحاظ عدم پایبندی به قوانین و مقررات کشور، حریم خصوصی مردم در معرض انواع دسترسی وسوء استفاده قرار گرفته و این امر علاوه بر ورود ضرر و زیان به شهروندان، امنیت ملی کشور را به لحاظ جمع آوری و سوء استفاده از داده‌های عظیم کشور به خطر انداخته و نظر به اینکه به موجب برنامه توسعه‌ای که مدیران این پیام رسان تدوین و اجرای آن را آغاز کرده‌­اند و به موجب آن تصمیم گرفته شده است که تلگرام علاوه بر فعالیت در حوزه ارتباطی و رسانه‌ای برخلاف قوانین و مقررات پولی وبانکی جمهوری اسلامی ایران مستقیماً در حوزه اقتصادی و پولی کشور نیز وارد شده و یک نوع پول رمز پایه به نام(گرام) را طراحی و عرضه کند و باعنایت به اینکه طبق برآورد کارشناسان اقتصادی و فناوری فراگیر شدن این پول بدون پشتوانه می‌تواند ظرف مدت کوتاهی میلیارد‌ها دلار ضرر اقتصادی به مردم وکشور وارد کرده و سرمایه‌ها را به یغما ببرد و بررسی‌های به عمل آمده بر فراهم شدن بستر ارتکاب جرائم متعدد ازجمله جرائم مشروحه ذیل:

1-اخلال در وحدت ملی و ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه به ویژه از طریق طرح مسائل نژادی، قومی و تحریک و اغوای مردم به شورش و آشوب

2-جمع آوری اطلاعات مردم وکشور و دسترسی بیگانگان به حریم خصوصی و داده‌های شهروندان ایرانی وجاسوسی به نفع اجانب

3- انتشار، توزیع و تجارت انواع محتوای مستهجن و خلاف عفت عمومی و گسترش فساد و فحشاء در جامعه،

4- اهانت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و تبلیغ به نفع فرقه‌های منحرف و مخالف اسلام

5-نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و لطمه به آسایش عمومی

6- قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر و سایر کالا‌های غیرمجاز

7-اقدام علیه امنیت کشور ازطریق گروهک‌های تروریستی

8-کلاهبرداری، نقض مالکیت معنوی وسایر جرائم مالی

9- تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

10- هتک حیثیت اشخاص

دلالت دارد و از سوی دیگر پیش از اتخاذ تصمیم در این زمینه، موضوع در جلسات متعدد کارشناسی با حضور متخصصان امر و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و آن‌ها نیز نظر کارشناسی خود را مبنی بر لزوم مسدودسازی و جلوگیری از ادامه فعالیت این شبکه اعلام داشته‌اند؛

لذا در اجرای ماده 114 قانون آیین دادرسی کیفری و ماده 751 قانون مجازات اسلامی و به استناد اصل 156 قانون اساسی و مواد 498، 500، 512، 513، 514، 609، 610، 639، 697، 698، 700، 729 تا 731 و 742 تا 750 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و ماده 6 قانون مطبوعات، دستور مسدودسازی پیام رسان تلگرام صادر و اعلام می­‌شود.

با توجه به مراتب فوق تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف­‌اند از تاریخ 97/02/10 نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام کنند.

متذکر می­‌شود اعمال مسدودسازی باید به نحوی اجرا شود که محتوای شبکه مذکور با هیچ نرم افزاری (اعم از فیلترشکن و نظایر آن) در کشور قابل دسترس نباشد، تخلف از اجرای این دستور مستوجب تعقیب کیفری خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گردآوری: گلناک Golnak.com

http://golnak.com/the-filtering-of-the-telegram/




تاریخ : شنبه 96/5/7 | 2:32 عصر | نویسنده : رضا مجیدی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

تزریق ژل

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی از آنجائیکه میزان برجسته سازی و فرم دهی اجزای مختلف صورت با یکدیگر فرق دارند و همچنین میزان سی سی مورد نیاز برای هر بخش و هر فرد متفاوت می باشد ، محاسبه قیمت ژل و هزینه و قیمت تزریق ژل تنها پس از مشاوره بالینی ، توسط پزشک پزشک قابل محاسبه می باشد. هزینه تزریق ژل گونه، لب، چانه و … با استفاده از پر کننده های پوست بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و تعداد سرنگ های تزریق ژل مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل گونه در افراد متفاوت است. همچنین میزان قیمت پروتز لب و گونه براساس نوع جراح و میانگین هزینه برای پروتز چانه و دیگر اعضاء متفاوت میباشد. هزینه تزریق ژل مانند سایر روش های درمان زیبایی تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرد.

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net




تاریخ : شنبه 96/5/7 | 2:31 عصر | نویسنده : رضا مجیدی

کاشت مو و ترمیم مو مردان چگونه است

کاشت مو و ترمیم مو مردان چگونه است

کاشت مو و ترمیم مو مردان چگونه است

کاشت مو

کاشت مو و ترمیم مو مردان چگونه است ترمیم مو مردان متاسفانه امروزه بر اثر مشکلات و درگیری‌های روزمره در زندگی‌ مردان با مشکلات زیادی مواجه هستند که خیلی‌ از فاکتور‌هایی‌ مانند مشکلات و آلودگی‌ها و استرس‌های کاری باعث تاثیر گذاشتن در روحیه فرد میشود که افراد فکر میکنند این قبیل مشکلات فقط تاثیر درونی و مشکلات که به زودی خود را نشان میدهند را در پی‌ دارد ولی‌ تمام این مشکلاتی که یاد شد در زیبایی‌ ظاهر تاثیر دارند پس بهتر است از استرس و اضطراب خود کاسته زیرا باید به خودمان اهمیت دهیم. حال ممکن است به خودتان بگویید این مطلب چه ربطی‌ به ترمیم دارند در جواب باید بگوییم در زمینه? ریزش مو گاهی اوقات افراد تاثیری و مد خلیی ندارند.

هزینه ترمیم مو مردان

که این گونه مسائل به علم ژنتیک مربوط میشود و گاهی اوقات خودمان هستیم که با فشار‌های عصبی که به خودمان وارد می‌کنیم باعث کم پشت شدن و ریزش مو خودمان مئ‌‌شویم زیرا اعصاب تاثیر مستقیم بر روی مو دارد پس در این زمینه بهتر است بیشتر به فکر خودمان باشیم،حل اگر با مشکله ریزش مواجه شدیم خیلی‌ از راهکار‌های جدید و سنتی به فکرمان می‌رسد که با ناآگاهی موجب افزایش ریزش مو در بعضی‌ از روش‌ها مئ‌‌شویم ما بهترین راه و کم ضرر‌ترین روش و پر بازده‌ترین روش از هر نظر را ترمیم مو را پیشنهاد می‌کینیم از آنجایی که مردان بیشتر دچار این مشکل میشوند ترمیم مو مردان بهترین و مو?ثر‌ترین روش می‌باشد.

روش ترمیم مو مردان

1-زیرا هر مقدار که به بانک مو نیاز داشته باشند.

2-بدون هیچ گونه مانعی میتوانند ترمیم کنند.

3-از خطرات و مشکلات روش‌های دیگر خالص شوند.

4-از نظر طبیعی بودن باید گفت کاملا طبیعی می‌باشد.

5- زیرا مو طبیعی قرار است پیوند و ترمیم انجام شود .

6- ترمیم مو از هر نظر برای مردان بسیار پیشنهاد میشود.

7-زیرا بسیار زیبا و طبیعی می‌باشد.

8-نیازمند مراقبت‌های ندارد.

9-این ویژگی‌ بسیار قابل توجه می‌باشد.

معایب و مزایا ترمیم مو مردان

زیرا مردان در این گونه مسائل کم حوصله تر میباشند. ترمیم مو در کل دنیا با متد‌ها و روش‌های مختلفی‌ صورت می‌گیرد که کلیت فرایند آن یکی‌ می‌باشد ولی‌ حالت و مدل‌های آن میتواند با یکدیگر فرق داشته باشد که یکی‌ از روش‌هایی‌ بسیار محبوب است و خیلی‌ از افراد مخصوصا مردان سراغ آن میروند روش هالیوودی می‌باشد و در ایران هم مردان بیشتر سراغ این روش میروند در کّل اگر بخواهیم فرایند ترمیم را شرح دهیم،در ترمیم مو مردان و زنان یک لایی‌ طوری شکل بر روی سر قرار می‌گیرد که توسط چسب‌های مخصوص ترمیم بر کاف سر قرار می‌گیرد و ثابت میشود و مقدار بانک مورد نیاز بر روی لایه طوری شکل قرار می‌گیرد و کاملا طبیعی جلو می‌کند.

ترمیم مو مردان به صورت مصنوعی

که مورد پسند همه? افراد می‌باشد. یک نکته‌ای که باید در زمینه? ترمیم مو مردان و ترمیم مو زنان گفت شود این است که ترمیم قابل رشد نمیباشد،کاملا بدیهی‌ می‌باشد زیرا بانک مو مورد نظر توسط چسب به مو پیوند می‌خورد پس نکاتی‌ که درباره? قابل رشد بودن ترمیم گفت میشود صحت ندارد.ما در ترمیم را در مقایسه با روش‌های دیگر بسیار پیشنهاد می‌کنیم چون بازده 100 درصد را پس از اتمام می‌توان مشاهده کرد ولی‌ برخی‌ از روش‌ها مستلزم زمان می‌باشد که آیا جواب بدهد یا خیر پس قدرت ریسک در زمینه? ترمیم به صفر نزدیک است ولی‌ در دیگر روش‌ها ریسک را باید بپذیریم. در کل ترمیم مو یک روش مو?ثر می‌باشد که برای انجام دادن آن نیاز به هیچ گونه شرایط مورد نیاز برای فرد نمیباشد . یعنی‌ هر شخصی‌ با میزان بانک مو مورد دلخواه میتواند این فرایند را انجام دهد.

ترمیم مو مردانه

مطلبی که در زمینه? ترمیم مو مردان و چه ترمیم مو بیماران می‌توان به خوبی‌ مانور داد در زمینه? تضمین آن است که کیلینک ما روش ترمیم مو را 100درصد تضمینی به شما ارائه میدهد و بدون هیچ گونه نگرانی می‌توان به ترمیم اعتماد کرد در ضمن مطلبی که پس بسیاری از تحقیقات مشاهده و ثابت شده است این است که ترمیم مو به هیچ عنوان ضرر و خطری چه در هنگام کار و چه پس از فرایند ترمیم ندارد و سلامتی‌ مو هم می‌توان تضمین کرد. در زمینه? شرایط ترمیم هم می‌توان اشارتی کرد به اینکه ریزش اگر از یک حدی بیشتا باشد توصیه میشود ولی‌ در کّل هر فرد با خواست و اراده خود میتواند ترمیم را به میزان دلخواه خود انجام دهد.

رنگ ترمیم مو مردان

اساسا افرادی که ریزش مو یه بالای 5 درصد دارند به طور قطع ترمیم پیشنهاد میشود زیرا با خیال راحت هر میزان که نیاز دارند بتوان ترمیم و اهدا کرد مطلبی که باید صادقانه گفت هر شخصی‌ با هر میزان که مورد نظرش است می‌توان ترمیم کرد و محدودیت سنی‌ و شرایط موی سر ندارد پس هر شخص با هر میزان ریزش سر میتواند سراغ ترمیم برود و تجربه? جوانی را دوباره بدست آورد فقط مطلبی که ترمیم را کامل می‌کند. کلینیک ما بر روی کیفیت کار و حرفه‌ای بودن مرکز مورد نظر و دکتر جراح بسیار تاکید میکند زیرا هر چه قدر هم که از بهترین مواد استفاده شود اگر کار خوبی‌ ارائه نشود جلوه? جالبی‌ دیده نمیشود و شخص دچار مشکلات پس از ترمیم میشود که باعث دلچرک شدن شخص میشود.

ترمیم مو مردان چگونه انجام می شود؟

ولی‌ در عین حال اگر دکتر حرفه‌ای کار فرایند را انجام دهد ضمن کاملا طبیعی بودن کار مدت و دوام آن بسیار بالا میرود چون شاید در ظاهر کار ساده ای‌ به نظر برسد ولی‌ فرایند ترمیم شامل ریزه کاری‌هایی‌ می‌باشد که در صورت رعایت کردن باعث تکمیل شدن کار میشود پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم زیر نظر بهترین متخصص‌ها ترمیم را انجام دهید که ترمیم خوب حرفه ای لذت جوانی و زیبایی را به شما برمیگرداند. مراجعه کنندگان عزیز کلینیک ما میتواند بهترین خدمات و بهترین بازده با هزینه? مناسب را ارائه دهد. یکی‌ از ویژگی‌‌های کلینیک ما به روز بودن سطح کیفی محصولات مورد استفاده و انجام دادن ترمیم با به روز‌ترین روش‌های دنیا است. بهداشتی‌ترین روش زیرا ما میتونیم با اطمینان بگوییم. افراد پس از ترمیم حتی یک درصد به مشکلاتی که در بعضی‌ از مورد که توسط بی‌ دقتی‌‌های دکتر‌ها صورت می‌گیرد دچار نمیشوند.

گردآوری: کاشت مو iranhair.net




       



  • paper | وب تیم طراحی | وب چت 123
  • پارس لینک | وب پــــرشیــــن ســـی